مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-08اقتصادي

اجرای 11 هزار میلیارد تومان پروژه از سوی سازمان تأمین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: امسال 200 پروژه را در دست اجرا داریم که حدود 11 هزار میلیارد تومان منابع برای این اهداف پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از پلی کلینیک تخصصی گچساران گفت: بالغ بر 46 میلیون نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در کشور هستند .

وی بیان کرد: حدود 14 میلیون نفر بیمه شده اصلی ما به شمار می روند، بیش از 4 میلیون 200 هزار نفر بازنشسته داریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی ما توسعه خدمات، تعهدات کوتاه مدت و تعهدات جانبی است که شامل حوزه درمان و .

می شود.

وی افزود: یکی دیگر از خدمات سازمان هم وام قرض الحسنه می باشد که امسال از 12 میلیون تومان به ازای هر نفر به 20 میلیون تومان نیز مصوب شده است.

موسوی بیان کرد: سفر زیارتی مشهد مقدس برای بازنشستگان راداریم که یک سفر کاملاً رایگان دریکی از هتل های خوب مشهد است و تلاش می شود که همچون سنوات قبل این سفر زیارتی را داشته باشیم.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به توجه به وضعیت بخش درمان هم خاطرنشان کرد: بحث توسعه خدمات درمانی بعد از بحث معیشت و پرداخت حقوق جزو اولویت سازمان به شمار می رود که با دو مدل به بیمه شدگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 هزار میلیارد تومان پروژه از سوی سازمان تأمین اجتماعی

اجرای 11 هزار میلیارد تومان پروژه از سوی سازمان تأمین اجتماعی