مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:452023-05-29سياسي

پیاده روی زائران حرم امام (ره) یک رزمایش رسانه ای است


همزمان با نزدیک شدن به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 313 نفر از مردم دیار میرزا کوچک جنگلی پای پیاده به سمت حرم مطهر امام راحل حرکت کردند.

- که اعزام کاروان های پیاده و سواره را به حرم مطهر تعطیل کرده بود این روزها شاهد حرکت کاروان های پیاده برای رفتن به حرم مطهر امام راحل از جای جای کشور هستیم و گیلانی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

قلب مردم ایران با حضرت امام گره خورده است حسینی یکی از شهروندان گیلانی که برای پنجمین بار با پای پیاده به حرم مطهر امام خمینی (ره) مشرف می شود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قلب مردم ایران با حضرت امام گره خورده و این مسئله در خصوص گیلانی ها عمیق تر است.

وی با بیان اینکه یک امت مدیون هدایت ها و رهنمودهای امام راحل هستند، گفت: تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی با تلاش امام خمینی (ره) در کشور زنده شد.

حسینی با بیان اینکه مردم گیلان عاشق امام و رهبری هستند، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی نمی تواند مردم را از فرهنگ ناب انقلاب اسلامی دور کند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در پیاده روی حرم مطهر امام (ره)، افزود: پیاده روی حرم امام (ره) مصداق پیاده روی اربعین است.

لزوم پرداختن به زوایای مختلف پیاده روی زائرین حرم امام رحمانی یکی دیگر از زائرین پیاده حرم امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی زائران حرم امام (ره) یک رزمایش رسانه ای است

پیاده روی زائران حرم امام (ره) یک رزمایش رسانه ای است