مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-14ورزشي

نگاه فدراسیون ورزش روستایی به قم ملی است


سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: قم ظرفیت ویژه ای در بین استان های کشور دارد و از این رو نگاه این فدراسیون به قم نگاهی ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا پسندیده ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم اظهار داشت: وجود اقوام داخلی و خارجی، از مهم ترین ظرفیت هایی است که در قم شاهدیم و از این رو نگاه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی به هیئت خود در قم نگاهی ملی است.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: انتظار داریم هیئت روستایی قم علاوه بر برنامه های جاری با برگزاری برنامه های ملی مانند میزبانی ها نوآوری داشته باشد.

پسندیده افزود: توسعه و ترویج ورزش روستایی و بازی های بومی محلی نیاز به بهره گیری از ظرفیت نهادهایی چون آموزش و پرورش و آموزش عالی دارد و در استان قم باید از ظرفیت حوزه علمیه استفاده شود.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی ابراز داشت: بعد از یک سال سکان مدیریت هیئت ورزش روستایی قم با برگزاری مجمع امروز دارای سکاندار شد و بابت برگزاری مجمع از اداره کل ورزش و جوانان استان قم باید تقدیر کرد.

وی افزود: در مجمع یک نفر به عنوان رییس هیئت انتخاب می شود و درخواست ما از اعضای مجمع این است که حضورشان فقط چهار سال یکبار و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه فدراسیون ورزش روستایی به قم ملی است

نگاه فدراسیون ورزش روستایی به قم ملی است