مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 07:452023-05-31اجتماعي

1700 پروژه دانش آموزی بهره برداری می شوند/ 31 پروژه سهم سمنان


مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و 700 پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به بهره برداری می رسد.

- سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و 700 پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به بهره برداری می رسد.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به نقش ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقا نشاط اجتماعی در جامعه، ابراز داشت: بر همین اساس پروژه ها و طرح های مختلفی در سطح کشور تعریف شدند تا این آرمان به ثمر بنشیند.

وی ضمن بیان اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی تا ولادت امام رضا (ع) یک هزار و 700 پروژه به بهره برداری می رسد، گفت: این میزان 80 درصد پروژه های در دست اجرا را در بر دارد که برای استان سمنان شامل 31 طرح می شود.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بالغ بر دو هزار پروژه در دست اجرا قرار دارد، ابراز داشت: هدف از این پروژه ها افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان است.

جعفری در پاسخ به این پرسش که سرانه ورزشی دانش آموزان در چه وضعیتی قرار دارد، تصریح کرد: سرانه ورزشی قبل از اجرای طرح شهید سلیمانی 34 صدم متر مربع بود که با بهره برداری این تعداد پروژه در سطح کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 پروژه دانش آموزی بهره برداری می شوند/ 31 پروژه سهم سمنان

1700 پروژه دانش آموزی بهره برداری می شوند/ 31 پروژه سهم سمنان