مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-31بين الملل

جشن فرهنگی دانشجویان بین الملل دانشگاه ارومیه برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جشن با شکوه فرهنگی دانشجویان بین الملل دانشگاه ارومیه در محوطه پردیس بین الملل این دانشگاه و با حضور دکتر علیجانپور رییس دانشگاه ارومیه، - جشن با شکوه فرهنگی دانشجویان بین الملل دانشگاه ارومیه با حضور جمع کثیری از دانشجویان بین الملل دانشگاه از کشورهای عراق، سوریه و ترکیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، جشن با شکوه فرهنگی دانشجویان بین الملل دانشگاه ارومیه در محوطه پردیس بین الملل این دانشگاه و با حضور دکتر علیجانپور رییس دانشگاه ارومیه، دکتر منتظمی مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان غربی، جمعی از اساتید، مدیران و همچنین جمع کثیری از دانشجویان بین الملل دانشگاه از کشورهای عراق، سوریه و ترکیه برگزار شد.

دکتر احمد علیجانپور رییس دانشگاه ارومیه، در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت، گفت: در حال حاضر قریب به 1700 دانشجوی بین الملل از کشورهای مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند .

وی همچنین با اشاره به قرابت فرهنگی و دینی بین دو کشور ایران و عراق از گذشته دور، افزود: وجود عوامل دیگری همچون مراکز حوزوی مشترک، مراجع تقلید عالیقدر و وجود عتبات عالیات باعث افزایش هرچه بیشتر این اشتراکات فرهنگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن فرهنگی دانشجویان بین الملل دانشگاه ارومیه برگزار شد

جشن فرهنگی دانشجویان بین الملل دانشگاه ارومیه برگزار شد