مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1392 ساعت 04:452013-04-07پزشكي

فرماندار خلخال: دانش آموزان سفیران سلامت در خانواده ها هستند


فرماندار شهرستان خلخال از دانش آموزان به عنوان سفیران و پیک های سلامت در نظام خانواده یاد کرد.

- " از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نخستین روز از هفته سلامت در مراسم ویژه هفته سلامت در مدرسه فاطمه الزهرا شهرستان خلخال اظهار داشت: انتظار داریم فعالیت دانش آموزان در زمینه حفظ سلامت خود و خانواده گسترش یابد.

وی با اشاره به شعار جهانی هفته سلامت فشار خون را جدی بگیریم ، گفت: دانش آموزان باید تلاش کنند که این شعار در بین افراد خانواده و جامعه گسترش پیدا کند و از بروز بیماری هایی که برای درمان آنها شاید با اهمال و کوتاهی دیر شده باشد، جلوگیری شود.

محمدی افزود: فشار خون نوعی بیماری است که شاید در برخی از افراد ظهور خود را دیر نشان دهد، اما نوعی بیماری است که سخت ترین عوارض و اثرات را در طول عمر یک فرد می تواند به همراه داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: افراد می توانند با ساده ترین روش و با یک یا دو بار مراجعه در طول سال به مراکز پزشکی و درمانی از وضعیت فشار خون خود آگاه شده و حتی با این روش می توانند از بروز سکته های قلبی و مغزی در میانسالی جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: معلمان نیز با آگاه سازی دانش آموزان در سنگر مدرسه می توانند به تشریح گسترده بیماری های فشار خون و آگاهی بخشی به دانش آموزان در این حوزه بپردازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خلخال: دانش آموزان سفیران سلامت در خانواده ها هستند

فرماندار خلخال: دانش آموزان سفیران سلامت در خانواده ها هستند