مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1391 ساعت 10:282013-03-13سياسي

مهار و انتقال آبهای سطحی در استان قزوین جدی گرفته شود


به منظور استفاده بهینه از منابع آبی موجود در استان اجرای طرح مهار و انتقال آبهای سطحی استان باید در دستور کار مدیریت جدید شرکت آب منطقه ای قزوین قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد عجم در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای قزوین که ظهر چهارشنبه با حضور محمد حاج رسولی ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آبی ایران در شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد اظهارداشت: مسئولیت، امانت و فرصتی برای خدمتگزاری است و کسانی که از این جایگاه برای خدمت به مردم استفاده کنند رضایت الهی را نیز کسب کرده اند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در شرایط کنونی پذیرفتن مسئولیت بسیار سنگین و پر حاشیه است و تنها انسان های دلسوز و خدمتگزار می توانند از این شرایط بخوبی عبور کرده و روسفید شوند.

وی افزود: هر گاه دوران مسئولیت پایان یافت و خواستند آن را پس بگیرند باید احساس آرامش کرد زیرا بار مسئولیت کم شده و از نگاه امانت داری و خدمت هیچ نگرانی و ناراحتی ندارد.

استان در بخش آب عقب ماندگی دارد این مسئول بیان کرد: در دوران مدیریت دانشجو مدیرعامل شرکت خوشبختانه کارهای ارزشمندی در حوزه آب استان انجام شده که جای تقدیر دارد اما چون استان قزوین جوان است و در زمان مطالعه، شناسایی منابع آّبی متاسفانه هویت مستقلی نداشتیم در بخش آب عقب ماندگی هایی داریم که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار و انتقال آبهای سطحی در استان قزوین جدی گرفته شود

مهار و انتقال آبهای سطحی در استان قزوین جدی گرفته شود