مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1391 ساعت 20:302013-03-10اجتماعي

با کمک هفت میلیون تومانی معلمان آبیکی دانش آموز آبیکی زیر تیغ جراحی رفت


با کمک 70 میلیون ریالی معلمان این شهرستان یک دانش آموز آبیکی که دچار ضربه مغزی شده بود، زیر تیغ جراحی رفت.

- " از آبیک، احمد نوروزی در جلسه شورای آموزش و پرورش آبیک در سالن جلسات این اداره اظهار داشت: یک دانش آموز مقطع ابتدایی این شهرستان که دو سال پیش بر اثر حادثه ای دچار ضربه مغزی شده بود و نیاز به عمل جراحی فوری مجدد داشت، با ارسال نامه ای به مدارس، در کم تر از هفت روز از ارسال نامه، با کمک هفت میلیون تومانی معلمان، نجات یافت.

وی افزود: با توجه به مشکلات معیشتی که در این برهه از زمان وجود دارد از تمام معلمانی که در نجات دانش آموز مذکور نقش داشتند قدردانی می کنم.

این مسئول ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که در مدارس وجود دارد و عدم واریز حتی یک ریال به حساب مدارس، خوشبختانه شور و نشاط خوبی در مدارس برپاست و خللی در روند کار مدارس وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش آبیک تصریح کرد: مشکل انشعاب برق موقت پروژه 12 کلاسه شهر خاکعلی که از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به شهرستان آبیک است نیز به مدت دو سال وجود داشت که با دستور فرماندار آبیک این برطرف شد و ادامه پروژه که چند ماه راکد مانده بود، آغاز شد.

نوروزی بیان کرد: متأسفانه هنوز مشکل معارض زمین شهرک فردوس  که یک خیر به آموزش و پرورش اهدا کرده، رفع نشده است و این در حالی است که دو خیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک هفت میلیون تومانی معلمان آبیکی دانش آموز آبیکی زیر تیغ جراحی رفت

با کمک هفت میلیون تومانی معلمان آبیکی دانش آموز آبیکی زیر تیغ جراحی رفت