مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1391 ساعت 06:262013-03-08دانش

دانشگاه فردوسی، رتبه دوم علوم زیستی کشور


مسؤول برگزاری سومین همایش علوم زیستی روز و تازه های بیولوژی سلولی گفت: دانشگاه فردوسی از نظر شتاب در پیشرفت علوم زیستی بعد از دانشگاه تهران قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، دکتر احمدرضا ابراهیمی در مراسم افتتاحیه سومین همایش "علوم زیستی روز و تازه های بیولوژی سلولی" که در محل دانشکده علوم و دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: سرعت رشد پیشرفت های علوم زیستی در دنیای امروز واقعا گیج کننده است و در دانشگاه فردوسی نیز در این چند سال اخیر سرعت رشد علوم زیستی بسیار خوب و شایسته تقدیر بوده است.

وی ادامه داد: در گذشته دانشگاه فردوسی در منحنی رشد علوم زیستی کشور جایگاه مطلوبی نداشته، اما در سالهای اخیر جایگاه این دانشگاه در علوم زیستی و علوم مرتبط بسیار خوب بوده به طوری که در حال حاضر بعد از تهران و در بین شهرستانها از لحاظ پیشرفت علوم زیستی در رتبه ی اول کشور قرار داریم.

وی با بیان این مطلب که دانشجویان باید بدانند که آنها به اساتید انگیزه ی انجام امور تحقیقاتی را می دهند، افزود: به عقیده من برگزاری این همایشها برای ادامه راه رشد تحقیقات علمی بسیار مفید و لازم است و از سوی دیگر جذب نیروهای متخصص جوان و به روز در این چند سال اخیر در گروه زیست شناسی دانشکده علوم کمک شایانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی، رتبه دوم علوم زیستی کشور

دانشگاه فردوسی، رتبه دوم علوم زیستی کشور