مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1391 ساعت 13:532013-03-07پزشكي

ضرورت تنظیم دستورالعمل هایی برای مدیریت هزینه های سلامت کشور


سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید دستورالعمل های ویژه ای برای مدیریت هزینه های حوزه سلامت در کشور تنظیم شود و مردم مجبور به استفاده از خدمات درمانی گران قیمت نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر،محمد حسن طریقت منفرد ظهر پنجشنبه در نشست مشترک با فرمانداران آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون در خود کشور ظرفیت های بالایی در حوزه درمان وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان مانع از قرار گرفتن مردم در بحبوحه اقتصادی و خرید دارو شد.

وی ادامه داد: اگر روش های درمانی اصیل مانند طب سنتی در کشور به خوبی اجرا شود به طور حتم شاهد کاهش قیمت ها در حوزه های درمانی خواهیم شد.

طریقت منفرد با اشاره به استفاده از ظرفیت های داخلی در حوزه های درمان و بهداشت گفت: هم اکنون دانش پزشکان داخلی بسیار بالاتر از پزشکان سایر کشورها بوده و این افراد به خوبی می توانند مشکلات درمانی بیماران را حل کنند که به جرات می توان گفت با وجود این قشر می توانیم در حوزه سلامت با کشورهای پیشرفته جهان رقابت کنیم.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح پزشک خانواده در کشور گفت: متاسفانه با وجود اینکه سالیان زیادی از تصویب طرح پزشک خانواده در کشور می گذرد اما تاکنون نتوانسته ایم شاهد پیشرفت اساسی در این طرح باشیم و این طرح همچنان در ابتدای کار خود قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تنظیم دستورالعمل هایی برای مدیریت هزینه های سلامت کشور

ضرورت تنظیم دستورالعمل هایی برای مدیریت هزینه های سلامت کشور