مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1391 ساعت 13:262012-12-28سياسي

ظهر امروز بلوار پرفسور «مجید سمیعی» افتتاح شد


ظهر امروز بلوار پرفسور مجید سمیعی با حضور استاندار گیلان، فرماندار رشت، اعضای شورای شهر ، شهردار و بسیاری از مسئولین استانی با پرفسور سمیعی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) – منطقه گیلان، در این مراسم پرفسور مجید سمیعی با ابراز خرسندی و قدردانی از مردم گیلان که با عشق و علاقه به استقبال وی شتافتند، گفت: این از افتخارات بنده است که مردم گیلان به من ابراز محبت مخصوصی دارند.

وی همچنین از مسئولین شهر رشت که با علاقه به خواسته های مردم رسیدگی می کنند تشکر کرد و گفت: از استاندار گیلان به دلیل دعوت از بنده کمال تشکر را داشته و امیدواریم همه دست به دست هم داده تا بتوانیم گیلان را آباد کنیم.

وی خطاب به مردم گیلان که از مناطق مختلف برای حل مشکلات و ویزیت توسط پرفسور سیمعی در این مراسم حضور یافته بودند، گفت: ابراز احساسات مردم گیلان باعث تشویق بنده می شود، از صمیم قلب آرزوی سلامتی برای آنان داشته و امیدوارم گرفتاریهای بنده را درک کرده و آنرا حمل بر کوتاهی من نسبت به مشکلاتشان ندانند.

وی ادامه داد: سعی دارم مرکزی در این شهر برپا کرده تا تمامی بیماران با ارائه مدارک پزشکی خود به این مرکز که از طریق همکاران بنده جمع آوری می شود به مشکلات یک یک آنان رسیدگی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهر امروز بلوار پرفسور «مجید سمیعی» افتتاح شد

ظهر امروز بلوار پرفسور «مجید سمیعی» افتتاح شد