مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1391 ساعت 12:582012-12-27سياسي

زنجان در ارائه خدمات الکترونیکی از استان های برتر کشور است


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: زنجان در بحث الکترونیکی کردن خدمات و برون سپاری امور ثبت احوال به بخش خصوصی از استان های برتر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فیروز احمدی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای ثبت احوال استان افزود: از پیشنهادات ارایه شده در سطح کشور، 7 پیشنهاد استان زنجان در کشور به صورت الگو مطرح شده است که این امر تقدیر مسئولان کشوری را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه گام های خوبی در سطح کشور و استان زنجان در جهت ارایه آمار دقیق برداشته شده است ادامه داد: رشد جمعیتی استان بالاتر از میانگین کشوری است که این امر جای امیدواری دارد و باید برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود تا از پیری جمعیت در 40 سال آینده جلوگیری شود.

احمدی افزود: ثبت احوال در برگزاری الکترونیکی انتخابات نقش اساسی را دارد و در این راستا ثبت‎احوال استان زنجان در انتخابات دوره قبل، در شهرستان ابهر که به صورت الکترونیکی برگزار شد همکاری بسیار خوبی داشت که برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی به سلامت انتخابات کمک می‎کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود: آماری که ثبت احوال ارایه می کند اگر به صورت دقیق باشد در تحلیل ها به خصوص در زمینه ازدواج و طلاق کمک شایانی برای برنامه ریزی های آینده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در ارائه خدمات الکترونیکی از استان های برتر کشور است

زنجان در ارائه خدمات الکترونیکی از استان های برتر کشور است