مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1391 ساعت 10:132012-12-22سياسي

11 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعال است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 11 مرکز تحقیقات و فن آوری در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا صفی آریان ظهر شنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این مراکز شامل مرکز اختلالات رفتاری و سوء مصرف مواد، پزشکی مولکولی، دندانپزشکی و علوم بهداشتی و مراقبت های مادر و کودک وغیره است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ثروت از راه تولید علم اظهار داشت: چنانچه در حوزه بهداشت ودرمان تحقیقات پیشرفت کند، می توان از برخی هزینه های گزاف جلوگیری کرد.

صفی آریان بر تبدیل کردن تهدید ها و تحریم ها به فرصت تاکید کرد: تحریم ها فرصتی شد تا به فکر مدیریت هزینه در کشور بیافتیم و به سمت تولید بیشتر گام بر داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان به برخی مدیریت های غلط در تولید اشاره کرد و گفت: اخیرا به دلیل افزایش قیمت سبوس و برای جلوگیری از هزینه اضافی، استفاده این ماده در نان کاهش یافته غافل از اینکه این امر موجب سونامی دیابت تیپ 2در کشور شده و تبعات آن هزینه میلیارد ها تومان در سیستم بهداشت ودرمان است.

سونامی ام اس در کشور بیداد می کند وی با اشاره به اینکه سونامی ام اس در کشور بیداد می کند، افزود: با یک سری مدیریت های اشتباه مواد مضری را وارد محیط زیست میکنیم که نتیجه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعال است

11 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعال است