مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1391 ساعت 08:032012-10-25فرهنگي

جشنواره های منطقه ای بر ارتقا سطح تئاتر لرستان تاثیر زیادی دارد


مدیر هنری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور گفت: جشنواره های منطقه ای بر ارتقا سطح تئاتر لرستان تاثیر زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، فرید رحمتی در دومین روز از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور گفت: هنرمندان از فرهنگ ها، اقلیم ها و مناطق مختلف ایران با حضور تأثیرگذار خود در این جشنواره پیام آور دوستی و محبت، اتحاد و انسجام ایران عزیز خواهند بود.

وی ادامه داد: از دیگر ابعاد قابل بررسی برگزاری این جشنواره در لرستان که یکی از رویدادهای مهم هنری استان در سال 91 قلمداد می شود، تأثیر آموزشی آن است.

رحمتی افزود: هنرجویان هنر تئاتر با حضوردر سالن های مختلف اجرای نمایش با حجم وسیعی از جنبه های فنی تئاتر آشنا خواهند شد که خود این تأثیر آموزشی در افزایش سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان مؤثر خواهد بود.

مدیر هنری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش های صورت گرفته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای میزبانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور ستودنی است.

رحمتی به اهمیت برگزاری بیست و چهارمین جشنوارهتئاتر منطقه یک کشور در خرم آباد اشاره کرد و ادامه داد: بدون شک این جشنواره تأثیر غیرقابل انکاری در ارتقاء سطح علمی، فنی و تکنیکی هنرمندان تئا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های منطقه ای بر ارتقا سطح تئاتر لرستان تاثیر زیادی دارد

جشنواره های منطقه ای بر ارتقا سطح تئاتر لرستان تاثیر زیادی دارد