مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1391 ساعت 06:232012-10-08سياسي

کمیته های شش گانه استقبال از رهبری در اسفراین تشکیل شد


کمیته های شش گانه استقبال از مقام معظم رهبری در این شهرستان تشکیل شد.

- محمد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در چهارشنبه هفته جاری تصریح کرد: معظم له 22 مهر ماه، شنبه هفته آینده به اسفراین سفر می کنند و در جمع دوست داران ولایت این شهرستان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان بی صبرانه منتظر ورود رهبری به این شهرستان هستند، افزود: تمامی هماهنگی های لازم برای استقبال از مقام معظم رهبری در این شهرستان به عمل آمده و به این منظور، شورای تامین شهرستان شش کمیته استقبال از رهبری تشکیل داده است.

محمدزادهاظهار داشت: کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته اسکان، حمل و نقل، تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته تغذیه و ایستگاه های صلواتی و کمیته درمان و حوادث شش کمیته استقبال از مقام معظم رهبری در سفر به شهرستان اسفراین هستند.

به گفته وی معظم له صبح شنبه 22 مهر ماه در سفر به این شهرستان در محل استادیوم تختی اسفراین با خیل مشتاقان ولایت دیدار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رهبر معظم انقلاب ساعت 8 صبح چهارشنبه 19 مهر ماه وارد خراسان شمالی می شوند و بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی سفر، معظم له ساعت 9 صبح همین روز با مردم این استان در استادیوم تختی دیدار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های شش گانه استقبال از رهبری در اسفراین تشکیل شد

کمیته های شش گانه استقبال از رهبری در اسفراین تشکیل شد