مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1391 ساعت 06:502012-08-13بين الملل

سر بریدن شهروندان سوری به جرم دفاع از نظام سوریه + فیلم


در تازه ترین جنایت تروریست ها در ریف حلب سوریه، افراد مسلح در اقدامی وحشیانه یک شهروند سوری را به جرم حمایت از نظام سوریه به شکلی دلخراش سر بریدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عناصر مسلحی که خود را انقلابیون سوریه می نامند روز گذشته در تازه ترین جنایت یک سوری هوادار نظام و دولت سوریه را ذبح کردند.

پایگاه اطلاع رسانی موسوم به مرکز اسناد سوریه با انتشار این تصویر ویدئویی اعلام کرد: این ویدئو اقدام عناصر مسلح به اعدام فردی در یکی از مناطق استان حلب را نشان می دهد که به دلیل مواضعش در حمایت از دولت و نظام سوریه ذبح می شود.

این پایگاه توضیح دیگری در این خصوص نداد.

روز گذشته نیز افراد مسلح در منطقه البرید اجساد حامیان دولت سوریه را که کشته بودند از بالای ساختمانی چند طبقه به پایین پرتاب می کردند که با ابراز انزجار افکارعمومی روبه رو شد.

خبرگزاری فارس همزمان با انتشار تصویر ویدئویی دلخراش زیر از کاربران خود عذرخواهی و اعلام می کند که تنها هدف انتشار این تصاویر نشان دادن ماهیت اصلی گروه های مسلحی است که زیر نظر مخالفان خارج نشین سوریه در ترکیه فعالیت می کنند و با حمایت رسمی و غیررسمی آمریکا، فرانسه، ترکیه، عربستان سعودی، قطر و دیگر متحدان غربی و عربی وارد خاک سوریه شده اند و با انواع سلاح های سبک و نیمه سنگین و بمب و بسته های انفجاری علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سر بریدن شهروندان سوری به جرم دفاع از نظام سوریه + فیلم

سر بریدن شهروندان سوری به جرم دفاع از نظام سوریه + فیلم