مطالب مرتبط:
بذرپاش: بندر چابهار نقش بسیار راهبردی در تکمیل کریدر شمال و جنوب دارد/ راه آهن چابهار-زاهدان تا پایان سال به بهره برداری می رسد
تخصیص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار به راه آهن زاهدان - مشهد
راه آهن چابهار - زاهدان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
پیشرفت فیزیکی 70 درصدی راه آهن چابهار - زاهدان
اتمام راه آهن چابهار – زاهدان نیازمند 200 هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 13:502024-05-14اقتصادي

بهره مندی از راه آهن از مطالبات فامنینی هاست


بحث راه آهن، رمپ ورود و خروج به اتوبان و نیز منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد سه مطالبه مهم مردم فامنین بوده که از مسئولین درخواست دارند.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر فامنین گفت: بحث راه آهن، رمپ ورود و خروج به اتوبان و نیز منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد سه مطالبه مهم مردم فامنین بوده که از مسئولین درخواست دارند.

رحیم صفری تبار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فامنین جز 31 شهر محروم و کم برخوردار سطح کشور از نظر صنعتی و کشاورزی بوده که به طور قطع پروژه منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و نیز پروژه پتروشیمی که استاندار همدان با جدیت پیگیر آن هستند عملیاتی شدن این پروژه ها از نقش موثری در رونق اقتصاد این شهرستان و نیز منطقه شمال استان همدان برخوردار خواهد بود و مشکل بیکاری و اشتغال بسیاری از جوانان منطقه را مرتفع خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر فامنین در ادامه تصریح کرد: متأسفانه یکی از موضوعات قابل تأمل این شهرستان این است که راه آهن از شهرستان فامنین عبور می کند اما مردم این شهرستان از آن استفاده ای ندارند و محروم هستند و بهره مندی از قطار و راه آهن یکی از مطالبات همه شهروندان فامنین به شمار می رود.

صفری تبار با اشاره به اینکه شهر فامنین رمپ ورود و خروج به اتوبان ندارد، گفت: رمپ ورود و خروج به اتوبان یکی از نیازهای اساسی هر شهرس


برچسب ها: منطقه ویژه اقتصادی - فامنین - شورای اسلامی شهر - منطقه ویژه - جهان آباد - منطقه - اقتصاد
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از راه آهن از مطالبات فامنینی هاست

بهره مندی از راه آهن از مطالبات فامنینی هاست