مطالب مرتبط:
تاریخ جدید وزیر کار برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان
اظهارات وزیر کار از حق مسکن کارگران و همسان سازی حقوق بازنشستگان
جزییات افزایش 35 درصدی حقوق بازنشستگان| رقم قطعی افزایش حقوق بازنشستگان بر اساس احکام بازنشستگی 1403+ نحوه محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای اجرای متناسب سازی
اظهارات صولت مرتضوی درباره زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان
صدور احکام جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کلید خورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-05-14اقتصادي

وزیر کار زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 را اعلام کرد


مرتضوی درخصوص این که متناسب و همسان سازی حقوق بازنشستگان باتوجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد توضیح داد.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری ما پایدار و تعدیل نیروی کار کاهش پیدا کرده و شاهد آن هم این است که مستمری بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است و نرخ اشتغال در کشور افزایش و بیکاری کاهش پیدا کرده است.

همچنین قرارگاه مسکن هم در ستاد وزارت خانه راه اندازی کردیم و مقرر شد بانک رفاه کارگران هم به عنوان متولی ان شاالله منابع مورد نیاز مسکن کارگری را متقبل شود و تامین کند.

صولت مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره منتفی شدن افزایش حق مسکن کارگران در سال جاری گفت: ما حداقل حقوق و دستمزد کارگران را 35 درصد افزایش دادیم.

نمایندگان کارگران و کارفرمایان به اتفاق نظرشان این بود که آیتم های اصلی افزایش پیدا کند، شورای عالی کار هم پیشنهاد دیگری در این حوزه نداشتند.

مستمری بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است بانک رفاه منابع مورد نیاز مسکن کارگری را متقبل می شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا خبر خوشی برای کارگران پس از پشت سر گذاشتن هفته کارگر دارید، بیان کرد: خبر خوش برای کارگران این است که بحمدالله والمنه جامعه کارگری ما پایدار و تعدی


برچسب ها: همسان سازی حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - کارگران - همسان سازی حقوق - افزایش حق مسکن کارگران - بازنشستگان - همسان سازی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 را اعلام کرد

وزیر کار زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 را اعلام کرد