مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:452023-02-26ورزشي

الهلال 7 - الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال


تیم فوتبال الهلال عربستان که به سختی تیم فولاد ایران را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست داده بود، با یک پیروزی پرگل و تحقیرآمیز برابر الدحیل قطر به فینال آسیا صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب قاره امروز یکشنبه بین دو تیم الهلال عربستان و الدحیل قطر برگزار شد که در نهایت تیم الهلال با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید.

ایگالو (4 بار)، موسی مارگا (2 بار) و سالم الدوسری برای الهلال در این دیدار از مرحله نیمه نهایی گلزنی کردند.

این مسابقه از ساعت 18:30 به میزبانی ورزشگاه الثمامه قطر برگزار شد و الدحیل امیدوار بود با حمایت هوادارانش به فینال آسیا برسد اما طولی نکشید که نماینده قطر متوجه شد نه تنها از فینال خبری نیست بلکه یک باخت تحقیرآمیز انتظارش را می کشد.

الهلال با هدایت رامون دیاز آرژانتینی در همان 14 دقیقه ابتدایی با دو گل ایگالو و یک گل مارگا از تیم الدحیل با نتیجه 3 بر صفر پیش افتاد تا کار را برای تیم الدحیل در برابر حمایت هوادارانش سخت کند.

ایگالو که در دقایق 3، 10 و 48 و 63 برای الهلال گلزنی کرد در ادامه، شب برای نماینده قطر تاریک تر شد چرا که مارگا یک بار دیگر روی اشتباه خط دفاعی الدحیل توانست گل دوم خود و گل چهارم الهلال را در دقیقه 27 به ثمر برساند تا اندک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال 7 - الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال

الهلال 7 - الدحیل صفر/ تحقیر نماینده قطر و صعود هلالی ها به فینال