مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 19:452023-02-24سياسي

«شهید خرازی» به معنای واقعی کلمه فرد خاکی بود


مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا گفت: شهید خرازی در خانواده ای مومن پرورش یافت و از ابتدای جنگ تا سال 1365 پیوسته در میدان جنگ برای دفاع از امنیت کشور حضور داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی همزمان با ولادت حضرت امام حسین (ع) و در جریان سفر محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به استان خوزستان، آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید حاج حسین خرازی، در دارخوین برگزار شد.

در این مراسم، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ما به عهد پیمانی که با شهیدان خود بسته ایم تا آخر وفادار هستیم، اظهار کرد: ضمن تشکر از حضور تک تک عزیزان در این مراسم، تشکر ویژه ای از برادر بسیار عزیزمان مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی بابت تصمیم گیری خداپسندانه در آغاز ساخت نیروگاه 300 مگاواتی کارون و همچنین ساخت میعادگاه فرهنگی تربیتی شهید خرازی در دارخوین دارم.

وی افزود: سی و شش سال پیش شهید خرازی به شهادت رسید و در زمان شهادت فقط 30 سال داشت؛ در بدو ورود او به سپاه اصفهان بنده با ایشان مصاحبه کردم و در همین مکان تا زمان شهادت بارها در خدمتشان بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهید خرازی» به معنای واقعی کلمه فرد خاکی بود

«شهید خرازی» به معنای واقعی کلمه فرد خاکی بود