مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-24سياسي

امروز سپاه پاسداران در حوزه نظامی بسیار خوش درخشیده است


سپاه پاسداران نه تنها در حوزه نظامی خوش درخشیده بلکه در حوزه اقتصادی، سازندگی، تکنولوژی، فناوری، پزشکی وارد شده و اقدامات چشمگیری در جهت پیشرفت و توسعه کشور داشته است.

- ایسنا/تهران فرمانده سپاه شهرستان قرچک گفت: سپاه پاسداران نه تنها در حوزه نظامی خوش درخشیده بلکه در حوزه اقتصادی، سازندگی، تکنولوژی، فناوری، پزشکی وارد شده و اقدامات چشمگیری در جهت پیشرفت و توسعه کشور داشته است.

سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک عصر جمعه 5 اسفند ماه بمناسبت روز پاسدار در جمع مردم این شهرستان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران می تواند با موشک های نقطه زن در برد 1200 کیلومتری هر آنچه که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود را هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران در حوزه نظامی بسیار خوش درخشیده است و هر کجا که دشمن قصد آسیب به ایران اسلامی و نظامی اسلامی را داشته باشد سپاه در یک چشم به هم زدن آن را نابود خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان قرچک عنوان کرد: سپاه برای امنیت ایران اسلامی هم در زمین ، هم در هوا و هم در دریا حضور مقتدرانه دارد ، فرمان رهبری در هر لحظه منجر به نابودی دشمن متخاصم خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: سپاه پاسداران نه تنها در حوزه نظامی خوش درخشیده بلکه در حوزه اقتصادی ، سازندگی ، تکنولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز سپاه پاسداران در حوزه نظامی بسیار خوش درخشیده است

امروز سپاه پاسداران در حوزه نظامی بسیار خوش درخشیده است