مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 23:102023-02-23اقتصادي

صاحب خانه شدن 1800 خانواده نیازمند بوشهری به همت بنیادمستضعفان


رییس بنیاد مستضعفان در سفر به استان بوشهر، بخشی از اقدامات اقتصادی و اجتماعی این بنیاد برای کمک به تولید کشور و رفع محرومیت در استان بوشهر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سید پرویز فتاح در سفر به استان بوشهر، در جلسه شورای ادارای استان حضور پیدا کرد و در تشریح برخی اقدامات اقتصادی بنیاد مستضعفان در استان بوشهر اطهار کرد: امروز از میدان نفتی گلخاری که شرکت های بنیاد مستضعفان حفاری 15 حلقه چاه نفت به عمق 2800 متر را در این میدان برعهده دارند را بازدید کردیم و با توجه به اینکه حفاری 3 حلقه چاه به اتمام رسیده و مابقی نیز طی 2سال آینده تمام می شود، بهره برداری از این چاه ها 25 تا 30 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه می کند.

رییس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: ما علاوه بر گلخاری، در احداث فاز 14 پارس جنوبی که به زودی میزبان رییس جمهور خواهد بود مشارکت داشتیم و قرارداد یک طرح بزرگ پتروشیمی در عسلویه را نیز منعقد کردیم که تاثیر بسیاری در اشتغال و تولید استان بوشهر دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد در حوزه بندری نیز در بندر بوشهر فعال است گفت: در این سفر تقاضاهایی برای مشارکت اقتصادی بیشتر بنیاد در استان بوشهر از سوی مسولان استان مطرح شد که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب خانه شدن 1800 خانواده نیازمند بوشهری به همت بنیادمستضعفان

صاحب خانه شدن 1800 خانواده نیازمند بوشهری به همت بنیادمستضعفان