مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-23سياسي

در نشست بخش دولتی و خصوصی با محوریت بررسی مشکلات کشاورزی استان کرمان چه گذشت؟


امروز چهارم اسفندماه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به بررسی نقاط قوت و مشکلات حوزه کشاورزی به ویژه کشت گلخانه ای پرداخته شد.

- ایسنا/کرمان امروز چهارم اسفندماه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به بررسی نقاط قوت و مشکلات حوزه کشاورزی به ویژه کشت گلخانه ای پرداخته شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، اقلیم جغرافیایی استان کرمان برای توسعه کشت گلخانه ای را مناسب دانست و گفت: گلخانه ها در زمینه اشتغال، صادارت و ارزآوری از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

او از حمایت از توسعه کشت گلخانه ای در استان کرمان در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ سخن گفت و اظهار کرد: یکی از مشکلات گلخانه کاران تامین آب و برق و زیرساخت است که پیگیر هستیم تا برطرف شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: از فعالیت های پژوهشی در استان حمایت می کنیم و کشور به شدت نیازمند فعالیت های پژوهشی در حوزه کشاورزی به ویژه تولید بذر و سموم کشاورزی است.

او بیان کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی در دستور کار استان است و جهاد کشاورزی و اداره ثبت اسناد این مهم را با جدیت پیگیری کنند.

فداکار با اشاره به محدودیت های کشور در حوزه حمل و نقل مدرون و در ادامه صادرات محصولات کشاورزی را نیازمند سیستم حمل ونقل مدرن در کشور دانست و اظهار کرد: محصولات کشاورزی را نمی توان با کامیون و تریلر معمولی حمل کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست بخش دولتی و خصوصی با محوریت بررسی مشکلات کشاورزی استان کرمان چه گذشت؟

در نشست بخش دولتی و خصوصی با محوریت بررسی مشکلات کشاورزی استان کرمان چه گذشت؟