مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-22سياسي

سپاه دشمنان رنگارنگ را به استیصال کشانده است


رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد: سپاه، دشمنان رنگارنگ این کشور را به استیصال، عصبانیت، خفت و خواری کشانده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را به سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام علیکم؛ فرارسیدن سوم شعبان المعظم، فرخنده زادروز سید جوانان اهل بهشت، حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار که یادآور حماسه آفرینی های پرافتخار و سرنوشت ساز پاسداران انقلاب در حوادث بزرگ و روزهای خطیر و حساس تاریخ ایران اسلامی طی 44 سال اخیر است را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان مومن، انقلابی، ولایی و سلحشور این نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از انقلاب و پاسخ به نیازهای نظام و ملت که طی بیش از چهار دهه اخیر جلوه های بسیار شکوهمند، ماندگار و معناداری را رقم زده است و در مقابل، دشمنان رنگارنگ این کشور را به استیصال، عصبانیت، خفت و خواری کشانده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه دشمنان رنگارنگ را به استیصال کشانده است

سپاه دشمنان رنگارنگ را به استیصال کشانده است