مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:322023-02-13سياسي

بازتاب گزارش فارس/ شر کمپ سگ های ولگرد از سر روستاییان سعادت آباد کرمان کم شد


کمپ سگ های ولگرد در روستای سعادت آباد کرمان که مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده بود با پیگیری و دستور مستقیم مهدی بخشی دادستان کرمان به مکان دیگری جابه جا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، انتشار گزارش مشکلات سعادت آباد کرمان؛ از فعالیت کمپ سگ ها در کنار حسینیه تا جولان زمین خواران در چهارم بهمن ماه جاری در خبرگزاری فارس بازتاب گسترده ای داشت و با پیگیری و دستور مستقیم مهدی بخشی دادستان مرکز استان کرمان کمپ سگ های ولگرد که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود به مکان دیگری منتقل شد.

خبرنگار فارس در کرمان چهارم بهمن ماه جاری گزارشی از مشکلات مردم روستای سعادت آباد کرمان منتشر کرد که در آن به بیان دردسرهایی پرداخت که به واسطه ایجاد کمپ سگ های ولگرد برای اهالی روستا ایجاد شده بود.

این کمپ در جوار حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستا و بیخ گوش مردم سعادت آباد راه اندازی شده بود و مشکلات بسیاری در زمینه بهداشتی، ایجاد سر و صدا و قطع آسایش روستاییان، حمله سگ های ولگرد به زنان و کودکان و مزاحمت برای مراجعه کنندگان به حسینیه و قبرستان روستا به وجود آورده بود.

در همین حال محمد محمدرضایی عضو شورای اسلامی روستای سعادت آباد کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس از جابه جایی کمپ سگ های ولگرد طی روز گذشته 23 بهمن ماه جاری خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب گزارش فارس/ شر کمپ سگ های ولگرد از سر روستاییان سعادت آباد کرمان کم شد

بازتاب گزارش فارس/ شر کمپ سگ های ولگرد از سر روستاییان سعادت آباد کرمان کم شد