مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-09اجتماعي

راه شفت به زنجان متصل می شود


استاندار گیلان با اشاره به نگاه جدی دولت به مناطق کم برخوردار، گفت: دولت سیزدهم گام مهمی در راستای محرومیت زدایی برداشته است و این مهم در گیلان پیاده سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر در جمع مردم شفت، اظهار کرد: شفت از شهرستان های کم برخوردار و محروم گیلان است و در این دولت تلاش می کنیم کمبودها در این بخش را جبران کنیم.

وی با اشاره به نگاه جدی دولت به مناطق کم برخوردار، افزود: دولت سیزدهم گام مهمی در راستای محرومیت زدایی برداشته است و این مهم در گیلان پیاده سازی می شود.

استاندار گیلان با اشاره به برودت هوا و بارش برف و باران در مناطق استان، بیان کرد: عملیات برف روبی در تمامی محورها تا عادی شدن شرایط ادامه پیدا کند تا خللی در زندگی مردم ایجاد نشود.

عباسی با بیان اینکه مشکلات شفت طبقه بندی شده است، گفت: مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی شفت از دغدغه های مردم این منطقه است که به جد پیگیری می شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی شفت، افزود: مرمت و بازسازی محورهای اصلی و فرعی شفت در اولویت قرار دارد.

استاندار گیلان از اتصال راه شفت به زنجان خبر داد و بیان کرد: با توافق نامه ای که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته با احداث محور تالش به زنجان، این مسیر از بن بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شفت به زنجان متصل می شود

راه شفت به زنجان متصل می شود