مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-09سياسي

ریش سفیدان و روحانیون برکات انقلاب اسلامی را بازگو کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به ضرورت نقش آفرینی همه آحاد مردم در جهاد تبیین، گفت: ریش سفیدان و روحانیون برکات انقلاب اسلامی را بازگو کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای دهستان آق آباد گنبدکاووس اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف به ویژه در مناطق محروم کشور شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران در قالب جهاد تبیین، همه آحاد مردم باید در این جهاد آگاه سازی نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به جایگاه اجتماعی علما و روحانیون و ریش سفیدان تاکید کرد: بازگویی خدمات انقلاب جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم یک تکلیف همگانی تلقی می شود.

مهاجر ادامه داد: در دهه فجر امسال از مجموع 6 هزار و 597 پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی گلستان کلنگ زنی یا فتتاح می شود.

وی افزود: دولت صادق الوعد به تکمیل طرح های بزرگ از جمله احیای خلیج گرگان که انتفاع آن به مردم کل گلستان می رسد، توجه ویژه دارد و با تخصیص اعتبارات لازم هم اکنون 55 درصد این خلیج لایروبی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریش سفیدان و روحانیون برکات انقلاب اسلامی را بازگو کنند

ریش سفیدان و روحانیون برکات انقلاب اسلامی را بازگو کنند