مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-09سياسي

استخدام 350 محیط بان جدید در کشور/ قانون حمایت از محیط بانان تصویب شد


معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب قانون حمایت از محیط بانان در مجلس به استخدام 350 محیط بان جدید اشاره کرد و گفت: مجوز خرید یک هزار دستگاه خودروی مجهز و 100 خودروی کمک دار برای حفاظت محیط زیست اخذ شد.

- ایرج حشمتی در سفر به مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، با اشاره به کمبود نیروهای محیط بان و تجهیزات اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برنامه مهم در حوزه محیط طبیعی و جذب محیط بانان جوان دارد و در آینده نزدیک 350 محیط بان استخدام می شوند که سهم مازندران هم مشخص خواهد شد تا با آغاز به کار نیروی انسانی جدید بتوانیم در زمینه جبران کمبود نیرو گام برداریم.

وی با بیان اینکه در کمیسیون زیربنایی دولت بحث تهیه و تجهیز خودرویی دنبال می شود، افزود: مجوز خرید یک هزار دستگاه خودرو انجام شد، با توجه به اینکه برخی از استان ها شرایط سخت، صعب العبور و کوهستانی دارند و محیط بانان باید در شرایط سخت برف و بارش انجام وظیفه کنند 100 دستگاه خودروی کمک دار نیز به تجهیزات موجود اضافه می شود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه تعدادی از خودروهای داخلی برای استفاده در مناطق مختلف امتحان شد ولی با توجه به انجام تست های گوناگون نتوانستند کارآیی لازم داشته باشند، تصریح کرد: با همکاری دولت مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 350 محیط بان جدید در کشور/ قانون حمایت از محیط بانان تصویب شد

استخدام 350 محیط بان جدید در کشور/ قانون حمایت از محیط بانان تصویب شد