مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:072023-02-08سياسي

رونمایی از سامانه «پُرسا» با حضور وزیر رفاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «سید صولت مرتضوی» در آیین رونمایی از این سامانه اظهار کرد: سامانه پرسشنامه های رفاه و سلامت اجتماعی با عنوان مستعار (پُرسا) با هدف جمع آوری اطلاعات هوشمند از مرحله شناسایی، - سامانه پرسشنامه های رفاه و سلامت اجتماعی (پُرسا) امروز، چهارشنبه نوزدهم بهمن با هدف جمع آوری اطلاعات هوشمند از مرحله شناسایی، استحقاق سنجی تا ارائه خدمت به گروه های هدف طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی در آیین رونمایی از این سامانه اظهار کرد: سامانه پرسشنامه های رفاه و سلامت اجتماعی با عنوان مستعار (پُرسا) با هدف جمع آوری اطلاعات هوشمند از مرحله شناسایی، استحقاق سنجی تا ارائه خدمت به گروه های هدف طراحی و راه اندازی شد.

وی، مهم ترین اصول سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه های رفاه اجتماعی را حمایتگری و سلامت اجتماعی عنوان کرد و گفت: وزارت رفاه در تدوین سیاست ها و اجرای برنامه های حمایتی اثرگذار بر استفاده از روش های خلاقانه، نوین و داده محور برای شناسایی و حمایت اجتماعی هدفمند از اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه تاکید دارد.

مرتضوی لازمه عمل درست و مفید را داشتن اطلاعات جامع و دقیق دانست و گفت: این سامانه خلاء گردآوری اطلاعات در حوزه مطالعات اجتماعی را رفع می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه «پُرسا» با حضور وزیر رفاه

رونمایی از سامانه «پُرسا» با حضور وزیر رفاه