مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-08اجتماعي

آمادگی ناوگان حمل و نقل پایتخت برای جابه جایی راهپیمایان 22 بهمن


روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از ارائه خدمات ویژه ناوگان سه گانه حمل و نقل عمومی تهران (شرکت بهره برداری مترو، - روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از ارائه خدمات ویژه ناوگان سه گانه حمل و نقل عمومی تهران (شرکت بهره برداری مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی) برای جابه جایی شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ️بر اساس این اطلاعیه، خدمات مترو در سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رایگان است و شرکت کنندگان در مراسم 22 بهمن می توانند از ابتدای صبح تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت رایگان از مترو استفاده کنند.

️همچنین، با کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط 1، 2، 3، 4 و 7 مترو، سرعت خدمت رسانی ناوگان ریلی در روز 22 بهمن افزایش خواهد یافت، ضمن اینکه ایستگاه متروی میدان آزادی در خط 4 مانند سال های گذشته تا پایان مراسم بسته خواهد بود و شهروندان می توانند از ایستگاه های جایگزین استفاده کنند.

️طبق این اطلاعیه همچنین خدمات رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی برای شرکت کنندگان در مراسم 22 بهمن انجام خواهد شد و ناوگان اتوبوسرانی تهران نسبت به جابه جایی شهروندان از میدان ها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان حمل و نقل پایتخت برای جابه جایی راهپیمایان 22 بهمن

آمادگی ناوگان حمل و نقل پایتخت برای جابه جایی راهپیمایان 22 بهمن