مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-08سياسي

روحانی به اردوغان و بشار اسد پیام داد


رییس جمهور پیشین کشورمان در پیام هایی جداگانه به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و بشار اسد رییس جمهور سوریه جان باختن تعداد زیادی از مردم ترکیه و سوریه در زلزله را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور سابق ایران در پیامی به رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه، ضمن تسلیت جان باختن شمار زیادی از شهروندان این کشور در پی وقوع زمین لرزه سهمگین، با بازماندگان و مردم ترکیه ابراز همدردی کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رجب طیب اردوغان رییس جمهور محترم ترکیه وقوع زمین لرزه سهمگین در این کشور و جان باختن و مجروح شدن عده زیادی از مردم ترکیه موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جنابعالی و مردم ترکیه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده های داغدیده صبر و شکیبایی مسالت دارم.

امیدوارم دولت و مردم ترکیه بتوانند با عنایت خداوند بزرگ این مصیبت سخت و طاقت فرسا را پشت سر بگذارند و مجروحان هرچه سریع تر سلامتی خود را بازیافته و بازماندگان تسلای خاطر بیابند.

حسن روحانی 1401/11/19 *** پیام تسلیت روحانی به بشار اسد در پی جان باختن عده زیادی از مردم سوریه متن پیام حجت الاسلام و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی به اردوغان و بشار اسد پیام داد

روحانی به اردوغان و بشار اسد پیام داد