مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-08سياسي

خدمت به خلق خدا مهمترین کار برای خداست


دبیر قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان، گفت: خدمت به خلق خدا مهمترین کار برای خداست و بنابراین باید در این خصوص تلاش جدی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربیک تبریزی امروز در نشست جهاد تبیین که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در محل سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با حضور پرسنل، امدادگران و نجاتگران این نهاد، برگزار شد، افزود: مهمترین کار برای خدا خدمت به خلق خدا بوده و خدمت به خلق خدا از مصادیق یاری خدا است.

وی خطاب به پرسنل و امدادگران و نجاتگران هلال احمر اظهار کرد: شما باید قدر خودتان را بدانید چرا که هرکس که به صورت داوطلبانه خدمت به مردم می کند، جایگاهش در نزد خدا بسیار رفیع است چرا که بهترین بنده خدا کسی است که بیش از دیگران به بندگان خدا کمک و به آنها خدمت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: خداوند وعده داده که هرکسی که خدا را یاری دهد، خدا هم او را یاری می دهد، در طول 44سال که از پیروی انقلاب اسلامی می گذرد، یاری خدا را در لحظه لحظه  این ایام دیدیم، در هشت سال که درگیر جنگ تحمیلی بودیم ما با 27 کشور اسیر داشتیم و بالغ بر 75 کشور دنیا با عراق همکاری می کردند، آنان با به روز ترین سلاح با ما می جنگیدند اما با یاری و کمک خداوند توانستیم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به خلق خدا مهمترین کار برای خداست

خدمت به خلق خدا مهمترین کار برای خداست