مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-08اقتصادي

افزایش 43 درصدی اعتبارات دهیاری بخش فرح دشت کاشمر


از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات عمرانی و جاری دهیاری ها حدود 43 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله واعظ طبسی شامگاه سه شنبه در افتتاح پروژه های عمرانی روستاهای این بخش که با حضور مسئولین و اهالی روستای رزق آباد برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای امسال حدود 9 میلیارد تومان اعتبار به بخش تازه تأسیس فرح دشت اختصاص یافته است که با افزایش این اعتبارات، بخش فرح دشت به کارگاه عمرانی تبدیل و در کوچک ترین و بزرگترین روستا دو تا سه پروژه عمرانی در حال انجام است.

بخشدار بخش فرح دشت کاشمر از افتتاح پروژه اسفالت به متراژ 32 هزار متر در 5 روستا و زیرسازی و بتن ریزی در دو روستا به طور همزمان خبر داد و گفت: 9 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان فقط در روستای رزق آباد افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در تمامی پروژه ها چشم گیر بوده است به گونه ای که حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان در اهدا زمین و بهسازی شبکه آب روستایی مشارکت داشته اند.

واعظ طبسی با اشاره به اینکه مردم روستای رزق آباد بیشترین مشارکت را در انجام پروژه های عمرانی داشته اند، افزود: برای اولین پلاک گذاری و کد پستی هوشمند و برجسته تمامی مکان های روستا آغاز می شود و برای اولین بار در کشور پلاک گذاری ها به صورت برجسته و هوشمند انجام می شود که با اسکن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 43 درصدی اعتبارات دهیاری بخش فرح دشت کاشمر

افزایش 43 درصدی اعتبارات دهیاری بخش فرح دشت کاشمر