مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:412023-02-08سياسي

خانه شهیدی که پاتوق بانوان جهادی شد/ با خاطراتم رفیقم


زهرا طاهری پرکوهی کافی است حتی برای لحظه ای تاریخ دفاع مقدس را مرور کنیم، ساعت ها به اندازه ثانیه ها می گذرد، آن همه شور و اشتیاق اگر چیزی جز معجزه نبود، دست کمی از معجزه هم نداشت.

هر گوشه گوشه اش پُر از ایثارگری و گذشت است، از نوجوانی که شناسنامه اش را دست کاری می کند تا در صفوف رزمندگان قرار گیرد تا رزمنده ای که در راه جبهه و جنگ دست از همه می کِشد، یک طرف جبهه و خاطرات ایثارگری و دلاوری رزمندگان و آن سوی دیگر آن پشت جبهه و روایت بانوانی که تمام فکر و ذهن شان پشتیبانی از جنگ بود.

آن سال ها مساجد و مکان های مذهبی سنگر و خاکریز پشتیبانی از جبهه ها بود و در این زمینه بانوان با حضور پررنگ خود توانستند به بهترین نحو نقش آفرینی کنند.

در این گزارش می خواهیم خاطرات بانویی را بازخوانی کنیم که هر باری برای مصاحبه به سراغش می رویم آنقدر حرف برای گفتن دارد که گویی خود را می توانیم در آن روزها مجسم کنیم.

خانم رقیه رستمیان بانوی انقلابی و جهادگر ساروی از جمله بانوانی بود که در اوج جوانی در کنار سایر بانوان مازندرانی تلاش کرد تا در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین باشد، برای مصاحبه با خانم رستمیان اشتیاقی عجیب داشتم چراکه تعریفش را زیاد شنیدم اینکه اگر پای حرفش بنشینی محال هست خسته شوی همین اشتیاقم را بیشتر کرد و شماره اش را گرفتم، با وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه شهیدی که پاتوق بانوان جهادی شد/ با خاطراتم رفیقم

خانه شهیدی که پاتوق بانوان جهادی شد/ با خاطراتم رفیقم