مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-08بين الملل

مقداد: تحریم های آمریکا مانع از ورود همه چیز به سوریه می شود


فیصل مقداد تاکید کرد که فاجعه زلزله سوریه بزرگ است و آنچه بر شدت آن افزوده است شرایط سختی است که این کشور در 12 سال گذشته پشت سر گذاشته است.

- مقداد: تحریم های آمریکا مانع ورود همه چیز به سوریه می شود فیصل مقداد تاکید کرد که فاجعه زلزله سوریه بزرگ است و آنچه بر شدت آن افزوده است شرایط سختی است که این کشور در 12 سال گذشته پشت سر گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: از اولین لحظات زلزله ویرانگر در سحرگاه دوشنبه دولت سوریه تمام ظرفیت های خود را بسیج کرده است، بشار اسد رییس جمهوری سوریه جلسه اضطراری شورای وزیران را بر عهده داشت.

طی آن یک برنامه اقدام اضطراری در سطح ملی به رهبری یک اتاق عملیات مرکزی که به صورت شبانه روزی فعالیت می کرد، علاوه بر تیم های میدانی در زمین، تشکل شد.

مقداد خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه از کشورهای عضو سازمان ملل، دبیرکل سازمان ملل، آژانس ها و صندوق های مربوطه، کمیته بین المللی صلیب سرخ و سایر شرکای اقدامات بشردوستانه بین المللی.

سازمان های دولتی و غیردولتی برای دست یاری و حمایت از تلاش های سوریه برای مقابله با فاجعه انسانی درخواست کرده است، همانطور که بسیاری از کشورهای برادر و دوست واکنش نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقداد: تحریم های آمریکا مانع از ورود همه چیز به سوریه می شود

مقداد: تحریم های آمریکا مانع از ورود همه چیز به سوریه می شود