مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:512023-02-07ورزشي

آیت الله سعیدی: خدمت به مردم از عبادات اولویت دار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، چهارمین مرحله از آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 218 پروژه شهرداری قم درحوزه های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل، شهرسازی، فضاهای سبز، فرهنگی و ورزشی، با اعتباری بالغ بر 29 هزار میلیارد ریال پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این مراسم طی سخنانی ابراز کرد: ایام الله دهه فجر امسال همزمان با ایام نیمه ماه رجب است که تقارن معنا دار و فرخنده ای است و باید مغتنم شمرده شود.

وی با بیان اینکه عبادت در این ماه شریف بسیار پر فضیلت و و دارای ثواب مضاعفی است، افزود: خدمت به مردم از عبادات اولویت دار است و در روایتی نقل شده که امام صادق (ع) در حال طواف خانه خدا بودند که فردی درخواستی از ایشان کرد، امام طواف خود را نیمه کاره رها کردند و به خواسته این برادر ایمانی پرداختند.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) خدمت به مردم برای جلب رضای خداوند را بر اساس سیره و سنت اهل بیت (ع) بسیار ارزشمند دانست و گفت: برخی افراد برای جلب محبوبیت و یا خوشنام شدن و با مقاصد دیگر به مردم خدمت می کنند ولی خدمتی که برای آن پاداش در نظر گرفته شده خدمت به مردم برای رضای خدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: خدمت به مردم از عبادات اولویت دار است

آیت الله سعیدی: خدمت به مردم از عبادات اولویت دار است