مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-07سياسي

رییس قوه قضاییه: مبارزه با فساد باید اصلاح گرایانه باشد


باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم و توجه کنیم که دشمن از مواردی که منجر به لکه دار شدن آبروی افراد می شود، - نهایت بهره برداری را می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز سه شنبه (18 بهمن) طی سخنانی در آیین افتتاح 22 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و دهه فجر اظهار کرد: خدمت رساندن به مردم از بالاترین عبادت هاست؛ لذا ما نیز در این ایام فرخنده و مبارک اعیاد دینی و ملی باید همت خود را در راستای خدمت رسانی به مردم مضاعف گردانیم.

رییس قوه قضاییه با تبیین و تشریح وقایع منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) گفت : حضرت امام خمینی (ره) با اتکاء به خداوند و اعتماد به مردم، این انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و تثبیت کردند و امروز در گوشه و کنار دنیا، انقلاب اسلامی نفوذ کرده است.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد : امام خمینی، اسلام ناب را احیاء کردند و از زمان نهضت حضرت امام به این سو، گرایش به اسلام ناب در سراسر دنیا گسترش یافته است.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اقدامات تحولی صورت گرفته در سازمان ثبت گفت: سازمان ثبت مرتباً در حال پیشرفت و تحول است و مستمراً شاهد بروز نوآوری در این سازمان در راستای خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: مبارزه با فساد باید اصلاح گرایانه باشد

رییس قوه قضاییه: مبارزه با فساد باید اصلاح گرایانه باشد