مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-07ورزشي

زنجان تیم فوتسال دیگری جز اسپیناس ندارد!


نباید احساسی به مسائل نگاه کنیم، ما دنبال تیم داری نیستیم اما اسپیناس یک تیم لیگ برتری است، باید از آن حمایت کنیم و ما تیم فوتسال دیگری به جز این تیم نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم رییس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، با بیان اینکه دهه فجر، یوم الله است، اظهار کرد: باید تببین شود که به چه علتی این ایام، یوم الله خوانده می شود.

یوم الله یک واژه قرآنی است و به روزهایی نسبت داده می شود که یک ملت در راه خدا و برای مبارزه با فساد قیام کردند و انقلاب شکوهمند 57 را به وجود آوردند.

وی با تاکید بر اینکه انتطار می رود حقایق انقلاب در رسانه ها بازگو شود، افزود: از 12 تا 22 بهمن ماه روزهایی بود که آحاد ملت ایران برای رهایی از طاغوت قیام کردند.

مردم هیچ هدفی به جز پیروزی انقلاب اسلامی نداشتند و باید پس از 44 سال یاد و خاطره روزهای انقلاب و حماسه آفرینی ها را به طور شایسته گرامی بداریم.

ناصحی مقدم با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حماسه بزرگ است، تصریح کرد: یک ملت در راستای اهداف الهی به پا خواستند، یکی از ویژگی های انقلاب استمرار آن بود تا ثابت شود رژیم شاهنشاهی مورد تایید مردم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان تیم فوتسال دیگری جز اسپیناس ندارد!

زنجان تیم فوتسال دیگری جز اسپیناس ندارد!