مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-07ورزشي

استقلال به دسته پایین تر سقوط می کند؟


در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال سقوط آبی های پایتخت به دسته پایین تر مطرح شد.

- جی پلاس؛ رییس سازمان خصوصی سازی از خطر سقوط استقلال به دسته پایین تر خبر داد اما این خطر تا چه حد می تواند آبی پوشان را تهدید کند؟ ایسنا نوشت: حدود پنج ماه پیش نتیجه رای پرونده محکومیت استراماچونی در دیوان حکمیت ورزش (CAS) مشخص شد و تغییری در رقم محکومیت باشگاه استقلال صورت نگرفت و ضمن پرداختی های دیرکرد، باشگاه استقلال حدود یک میلیون و 350 هزار یورو به این مربی ایتالیایی محکوم شد.

حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی سازی دیشب (دوشنبه) در گفت وگویی تلویزیونی دوباره از خطر جدی پرونده استراماچونی برای استقلال صحبت کرد.

او در صحبت هایش عنوان کرد که مدیران استقلال، وعده و وعیدهای فراوانی برای پرداخت مطالب این مربی ایتالیایی داده اند اما همه آن ها پول مربوط به استراماچونی را صرف مسائل دیگر کرده اند.

در نهایت رییس سازمان خصوصی سازی عنوان کرد که باشگاه استقلال تا تاریخ 10 فروردین مهلت دارد مطالبات استراماچونی را پرداخت کند، در غیر این صورت با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر مواجه می شود.

آخرین مهلت استقلال در پرونده استراماچونی؟ تصمیمات کمیته انضباطی فیفا در چنین پرونده هایی باتوجه به ماده 21 کد انضباطی سال 2023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال به دسته پایین تر سقوط می کند؟

استقلال به دسته پایین تر سقوط می کند؟