مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-07بين الملل

گفت وگوی رؤسای جمهور ازبکستان و ترکیه در پی وقوع زلزله شدید


رییس جمهور ازبکستان در گفت وگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود مجدداً تسلیت خود را به دلیل کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم و همچنین خسارت های بزرگ در پی وقوع زلزله شدید در این کشور ابراز داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در گفت وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه مجدداً تسلیت خود را به دلیل کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم و همچنین خسارت های بزرگ در پی وقوع زلزله شدید در این کشور ابراز داشت.

رییس جمهور ازبکستان در این گفت وگوی تلفنی همدردی خود با مردم برادر ترکیه، خانواده ها و نزدیکان قربانیان و آسیب دیدگان ابراز داشت.

سران دو کشور همکاری های دوجانبه با اهداف رفع پیامدهای آفت طبیعی را بررسی و همکاری برای غلبه بر پیامدهای بلایای طبیعی گفت وگو کردند.

  همچنین سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در پیام تسلیتی به رجب طیب اردوغان و بشار اسد  روسای جمهور ترکیه و سوریه، در ارتباط با زلزله ویرانگر که تلفات و مجروحین متعددی برجای گذاشت، ابراز همدردی کرد.

رییس جمهور ترکمنستان در این پیام از طرف مردم و دولت ضمن ابراز همدردی و حمایت صمیمانه در این شرایط سخت، برای همه خانواده ها و دوستان قربانیان این حادثه آرزوی سلامتی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی رؤسای جمهور ازبکستان و ترکیه در پی وقوع زلزله شدید

گفت وگوی رؤسای جمهور ازبکستان و ترکیه در پی وقوع زلزله شدید