مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-06سياسي

مولوی: لایحه دوفوریتی ساماندهی کالای ملوانی و کولبری به نفع مرزنشینان تغییر کند


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه دوفوریتی ساماندهی کالای ملوانی و کولبری ضد معیشت مرزنشینان است و باید به نفع مرزنشینان و مرزبانان تغییر کند.

- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه دوفوریتی ساماندهی کالای ملوانی و کولبری ضد معیشت مرزنشینان است و باید به نفع مرزنشینان و مرزبانان تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد مولوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه(17بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوعات علمی و توسعه ای کشور باید به دور از هرگونه شتابزدگی و منطق غیر کارشناسی باشد.

متاسفانه ابلاغیه 14 بندی دفتر رییس جمهور خطاب به وزارت علوم در خصوص ساماندهی دانشگاه ها و آمایش، کار بسیار عجولانه و غیر کارشناسی بود و تعجبم از این است که این 14 بند هم نیاز به کار تحقیقاتی و هم کار پژوهشی دارد اما آن را موکول کردند به اینکه یک ماه گزارش دهند و فرایند اجرایی و سازوکار اجرایی را ابلاغ کنند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: با عجله در آمایش دانشگاه ها اولین پیامد آن حذف دانشگاه های پیام نور از مناطق مرزی و محروم بود که درخواست داریم وزارت علوم در این رابطه با تعمق بیشتری کار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی: لایحه دوفوریتی ساماندهی کالای ملوانی و کولبری به نفع مرزنشینان تغییر کند

مولوی: لایحه دوفوریتی ساماندهی کالای ملوانی و کولبری به نفع مرزنشینان تغییر کند