مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-06اقتصادي

مشعل گاز در 8 روستای هلیلان روشن شد


طی آیینی با حضور استاندار ایلام، فرماندار هلیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی، مشعل گاز در 8 روستا و 4 واحد تولیدی و صنعتی در هلیلان روشن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار ایلام صبح دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های گازرسانی شهرستان هلیلان، با اشاره به اینکه با گازرسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان، مشکلات چندین ساله سوخت آنان برطرف می شود، گفت: به برکت نظام و انقلاب، هم اکنون دورافتاده ترین مناطق روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

حسن بهرام نیا افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 99 درصد جمعیت روستایی استان از گاز ایمن و ارزان استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه گاز از هزاران کیلومتر دورتر به مناطق کوهستانی و صعب العبور استان هدایت می شود، اظهار داشت: شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان موفق عملکرده و قابل تقدیر و قدردانی است .

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در مراسم گازرسانی به روستاهای زردلان گرمسیری گفت: این روستاها شامل پیازآباد، بیشی علیا، تورم، رودبره، سرچلوسکان علیا و سفلی، کلگه و بهاردول و 4 واحد تولیدی و صنعتی هستند که در مجموع برای گازرسانی به این روستاها و صنایع، 22 هزارو 295 متر شبکه توزیع گاز اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل گاز در 8 روستای هلیلان روشن شد

مشعل گاز در 8 روستای هلیلان روشن شد