مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-06بين الملل

دستور محمود عباس به سرویس های امنیتی فلسطین برای حفظ امنیت ملی


سرویس ها و گروه های امنیتی فلسطین به منظور بررسی آخرین تحولات و وضعیت امنیتی در پی تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به اراضی فلسطین به ریاست محمود عباس نشست برگزار کردند.

- سرویس ها و گروه های امنیتی فلسطین به منظور بررسی آخرین تحولات و وضعیت امنیتی در پی تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به اراضی فلسطین به ریاست محمود عباس نشست برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا ، این نشست با مشارکت محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین، حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، اسماعیل جبر، معاون فرمانده کل نیروهای امنیتی، ماجد فرج، رییس سازمان اطلاعات عمومی و دیگر نیروهای امنیتی فلسطین و با ریاست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد.

عباس در این نشست بر اقدامات و تصمیمات رهبری فلسطین از جمله توقف هماهنگی های امنیتی، مراجعه به مجامع و دادگاه های بین المللی و سایر تصمیمات در راستای حفظ حقوق و منافع ملی مردم فلسطین تاکید کرد و گفت، تداوم رویکرد مقاومت مسالمت آمیز مردمی و حفظ امنیت داخلی مردم و نهادها حائز اهمیت است و این که مسؤولیتی است که باید بر عهده همه نهادهای دولتی و امنیتی، استانداران، گروه های ملی و نهادهای جامعه مدنی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور محمود عباس به سرویس های امنیتی فلسطین برای حفظ امنیت ملی

دستور محمود عباس به سرویس های امنیتی فلسطین برای حفظ امنیت ملی