مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-06اقتصادي

آغاز طرح ایجاد مزارع نوآوری در استان بوشهر


دبیر اجرایی مزارع نوآوری بوشهر گفت: با انتخاب پنج کشاورز از شهرستان های دشتستان و گناوه طرح ایجاد مزارع نوآوری در گام نخست اجرایی قرار گرفت.

- ایسنا/بوشهر دبیر اجرایی مزارع نوآوری بوشهر گفت: با انتخاب پنج کشاورز از شهرستان های دشتستان و گناوه طرح ایجاد مزارع نوآوری در گام نخست اجرایی قرار گرفت.

شهریار مرشدی دوشنبه 17 بهمن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ایجاد مزارع نوآوری با محوریت کشاورزان نوآور استان به عنوان پیشگام توسعه اقتصادی و سرعت بخشیدن به اشاعه نوآوری ها از جهاد کشاورزی استان بوشهر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از مهمترین برنامه های جهادکشاورزی در برنامه هفتم توسعه ایجاد مزارع نوآوری است که با قشر کشاورز پیوند تناتنگی دارد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر درباره ماهیت مزارع نوآوری اظهار کرد:مزرعه نوآوری مکانی است در محدوده جغرافیایی مشخص و تحت مدیریت کشاورزان نوآور که در آن ضمن بکارگیری عملی محصول و فرآیند یا روش های سازماندهی نوآورانه محصولات، موجبات ارتقاء سطح بهره وری و بهبود سطح کمی و کیفی محصولات، همچنین ایجاد ارزش افزوده و افزایش رقابت پذیری، حفاظت از منابع پایه و تنوع زیستی را فراهم نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ایجاد مزارع نوآوری در استان بوشهر

آغاز طرح ایجاد مزارع نوآوری در استان بوشهر