مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:422023-02-06بين الملل

کره شمالی نشستی درباره کشاورزی تشکیل می دهد


رسانه دولتی کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش داد، این کشور قصد دارد تا نشست مجمع عمومی حزب حاکم کارگران را اواخر فوریه سال جاری میلادی به منظور بررسی موارد مربوط به توسعه کشاورزی در این کشور برگزار کند.

- رسانه دولتی کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش داد، این کشور قصد دارد تا نشست مجمع عمومی حزب حاکم کارگران را اواخر فوریه سال جاری میلادی به منظور بررسی موارد مربوط به توسعه کشاورزی در این کشور برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آژانس مرکزی خبر کره شمالی (KCNA)، در نشست کمیته مرکزی حزب که روز یکشنبه برگزار شد مقام های مربوطه تصمیم گرفتند تا هفتمین نشست مجمع عمومی را برای بررسی اوضاع کشاورزی در کره شمالی اواخر ماه جاری میلادی برگزار کنند.

این اقدام با هدف بررسی دستاوردهای سال گذشته میلادی در حوزه انقلاب روستایی و بررسی مساله کشاوزری سریع و اهداف بلندمدت در توسعه کشاورزی صورت می گیرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین گزارش کرد: ایجاد یک استراتژی صحیح برای توسعه کشاورزی و انجام اقدامات مرتبط برای کشاورزی سریع وظیفه ای مهم و فوری است.

ناظران می گویند، این اقدام بی سابقه از سوی کره شمالی نشان دهنده نیاز فوری این کشور برای مقابله با کمبود شدید مواد غذایی و با هدف بهبود زندگی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی نشستی درباره کشاورزی تشکیل می دهد

کره شمالی نشستی درباره کشاورزی تشکیل می دهد