مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-06ورزشي

بازی تاج و تخت جانشین کی روش/ بسته نامتوازن مربیان ایرانی برای هدایت یوزها


فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کارلوس کی روش با چالش عجیبی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با گذشت نزدیک به 70 روز از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی 2022 قطر، هنوز تکلیف سرمربی آتی این تیم مشخص نشده و در شرایط فعلی بسیار بعید به نظر می رسد دست کم تا پایان بهمن، چهره ای که قرار است در جام ملت های آسیا هدایت ایران را برعهده بگیرد، معرفی شود.

در این شرایط تنها نکته قطعی، خداحافظی کارلوس کی روش با تیم ملی است و این مربی که در یک قدمی امضاء قرارداد با قطر تا پایان جام جهانی 2026 قرار گرفته، از بین گزینه های فدراسیون فوتبال خارج شده است .

درحالیکه شاید با وجود تمام انتقادات درخصوص عملکرد مرد پرتغالی در جام بیست و دوم، مهدی تاج بی میل هم نبود قرارداد او را تا پایان جام ملت های آتی تمدید کند اما در نهایت پافشاری قطری ها، کی روش را هم از دسترس ایران خارج کرد تا پرونده این مربی برای همیشه در کشورمان بسته شود.

در چنین وضعیتی فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از تکرار فاجعه ویلموتس و شرایط سخت تحریمی کشور، اولویت خود را روی استفاده از مربیان داخلی قرار داده اما نکته مهم این است برخلاف دیدگاه مناسبی که تعداد زیادی از کارشناسان روی  استفاده از سرمربیان ایرانی دارند، آن ها در میان مخاطبان فوتبال و هواداران تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی تاج و تخت جانشین کی روش/ بسته نامتوازن مربیان ایرانی برای هدایت یوزها

بازی تاج و تخت جانشین کی روش/ بسته نامتوازن مربیان ایرانی برای هدایت یوزها