مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-06سياسي

سرلشکر موسوی: دشمن جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

- وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، به عنوان یک پدیده بزرگ جهانی در دهه های پایانی قرن بیستم، تأثیرات بسیار گسترده و عمیقی در ابعاد مختلف بر ایران، منطقه غرب آسیا و جهان بر جای گذاشت.

ملت بزرگ ایران در پرتو آموزه های متعالی اسلام، دل و جان به رهبری آسمانی حضرت امام (ره) سپردند و با وحدت و یگانگی، تحولی عظیم آفریدند که در تاریخ ماندگار شد و تأثیرات و بازتاب های گسترده و عمیقی بر سطح منطقه و نظام بین الملل بر جای گذاشت.

انقلاب اسلامی در عصر جاهلیت مدرن به وقوع پیوست، در دورانی که دو تفکر کمونیسم و لیبرالیسم مبتنی بر الحاد و دین گریزی، سراسر جهان را زیر سلطه قرار داده بودند و تمام تحولات مهم و راهبردی به‎طور مستقیم یا غیرمستقیم از جانب ابرقدرت ها طراحی و هدایت می شد.

انقلاب اسلامی ایران با ارائه الگویی متعالی و متکی بر اندیشه های ناب اسلامی، یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر ساخت.

سقوط نظام شاهنشاهی و استقرار حکومت دینی پس از 1400 سال، کسب استقلال سیاسی و ایجاد نظام مبتنی بر ولایت فقیه با مشروعیت و اقتدار در ایران، از دستاورد های مهم آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: دشمن جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است

سرلشکر موسوی: دشمن جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است