مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:252023-02-05اقتصادي

پای شورای رقابت به قوه قضاییه باز می شود؟


شورای رقابت از بازار خودرو چه می خواهد؟ این شاید سوال ثابتی است که در طول سال های گذشته بارها مطرح شده و البته در هفته های اخیر نیز از زاویه ای دیگر به اوج خود رسیده است، - شورای رقابت از بازار خودرو چه می خواهد؟ این شاید سوال ثابتی است که در طول سال های گذشته بارها مطرح شده و البته در هفته های اخیر نیز از زاویه ای دیگر به اوج خود رسیده است، سوالی که این بار شاید کار را به مراجع قضایی برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دولت دهم برای نخستین بار نام شورای رقابت به عنوان مرجع اعلام قیمت خودرو مطرح شد و در دوره های مختلف سال های بعد، در رفت و برگشت های متعدد باز هم این شورا نقش آفرین قیمت خودرو شد.

این در حالی است که بسیاری از منتقدان می گویند یکی از دلایل شکل گیری شرایط فعلی در بازار خودرو تصمیمات همین شورا در مقاطع مختلف بوده و حالا نیز در برابر یک طرح جدید ایستادگی می کند.

متهم روز: شورای رقابت شورای رقابت امروز وجود دارد.

متضرر روز: جایگاه داران هرچند با عبور از موج اصلی سرما، مدیریت شبکه گازی کشور به ثبات رسیده و گزارشی از مشکلات جدی در شبکه وجود ندارد اما تبعات تصمیمات هفته های گذشته همچنان خود را نشان می دهند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی سی ان جی کشور گفت: قطع گاز جایگاه های سی ان جی کشور در یک ماه اخیر موجب و مشکلی در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای شورای رقابت به قوه قضاییه باز می شود؟

پای شورای رقابت به قوه قضاییه باز می شود؟