مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-05ورزشي

ایرانی؟ مگر گزینه دارید؟


رییس فدراسیون طی مصاحبه ای اعلام کرده با توجه به تحریم ها، امکان حضور مربی خارجی وجود ندارد و سرمربی بعدی تیم ملی «ایرانی» خواهد بود.

فارغ از اینکه آیا چنین تصمیمی از نظر حرفه ای درست و منطقی هست یا نه، - رییس فدراسیون طی مصاحبه ای اعلام کرده با توجه به تحریم ها، امکان حضور مربی خارجی وجود ندارد و سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی خواهد بود.

فارغ از اینکه آیا چنین تصمیمی از نظر حرفه ای درست و منطقی هست یا نه، مشکل دیگر این پروژه می تواند فقدان مربی ایرانی کارآمد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: خدا پدر کارلوس کی روش را بیامرزد که پست خداحافظی با تیم ملی را گذاشت و تکلیف فدراسیون فوتبال را روشن کرد.

بعد از این پست بود که جناب مهدی تاج و رفقا بالاخره فهمیدند مربی پرتغالی رفتنی است و برای نیمکت تیم ملی باید طرحی نو دراندازند.

احتمالا اگر کی روش این کار را نمی کرد و همین طور ساکت در خانه اش می نشست، اینها هم منتظر می ماندند تا شاید بتوانند این مربی موفق (!) را بار دیگر به تیم ملی برگردانند.

حالا اما روشن شده که دیگر خبری از کارلوس نیست و باید نفر دیگری به این منظور انتخاب شود.

در همین راستا رییس فدراسیون طی مصاحبه ای اعلام کرده با توجه به تحریم ها، امکان حضور مربی خارجی وجود ندارد و سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی؟ مگر گزینه دارید؟

ایرانی؟ مگر گزینه دارید؟