مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-05دانش

بیانیه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در پی اجرای موفق گام نخست مصوبه کنکور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی اجرای گام نخست مصوبه «سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه)» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، - در پی اجرای گام نخست مصوبه سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی اجرای گام نخست مصوبه سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالیبا اجرای گام نخست سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، احراز سوابق تحصیلی داوطلبان عزیز با برگزاری امتحانات نهایی و سراسری استاندارد از دروس مقطع دوم متوسطه با هدف یادگیری عمیق، با موفقیت به انجام رسید.

همچنین برگزاری آزمون اختصاصی (کنکور) با امکان دو بار در سال که باعث کاهش اضطراب میان داوطلبان عزیز شده است، در دی ماه سال 1401 با موفقیت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در پی اجرای موفق گام نخست مصوبه کنکور

بیانیه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در پی اجرای موفق گام نخست مصوبه کنکور